سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین لوله بازکنی زنجان

صاحبان خانه می دانند که داشتن یک ملک به معنای نگهداری از آن است. با این حال، بسیاری از مردم به سیستم لوله کشی فکر نمی کنند، وظیفه ای که معمولاً بدیهی تلقی می شود، تا زمانی که یک مسئله مهم مانند انسداد ایجاد شود. هر چه بیشتر اجازه دهید خط اصلی فاضلاب شما خراب شود، در نهایت زودتر مسدود می شود و مشکلات جدی با آب اضافی و زباله ایجاد می کند و انتقال زباله را دشوارتر می کند. برای جلوگیری از آسیب های بعدی و اطمینان از انجام تعمیر و نگهداری مناسب، توصیه می کنیم همیشه به دنبال خدمات یک تمیز کننده مجرب خط فاضلاب باشید .

فنرزنی

خط اصلی فاضلاب شما چیست؟

خطوط فاضلاب خارج از خانه شما در زیر زمین قرار دارند. سیستم فاضلاب در خانه شما از یک خط فاضلاب اصلی تشکیل شده است و وظیفه انتقال تمام زباله های سینک، توالت، وان و سایر منابع آبی را بر عهده دارد که در سراسر خانه شما جریان دارد. هنگامی که خط فاضلاب مسدود می شود، تمام وسایل لوله کشی خانه شما به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می گیرند و نیاز به تمیز کردن فاضلاب توسط یک متخصص لوله کشی دارند.

 

4 نشانه مسدود بودن خط فاضلاب شما

اگر گرفتگی خط اصلی دارید که برای مدت طولانی نادیده گرفته می شود، می تواند آسیب جدی به اموال شما وارد کند که اگر اولین پروژه جایگزینی بزرگ شما باشد، ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. چهار راه آسان برای تشخیص گرفتگی خط فاضلاب را بیاموزید:

 

بوی بد از سیستم تخلیه می آید

اگر متوجه بوی بدی از سیستم زهکشی، سینک یا وان خود شدید، احتمالاً سیستم فاضلاب اصلی پشتیبان گرفته شده است. رشد کپک در جاهایی که گرم و مرطوب است نیز رایج است. هنگامی که رشد کپک روی زباله ها وجود دارد که باعث مسدود شدن زهکشی می شود، برای شروع، می تواند باعث بوی بد شود.

 

پشتیبان گیری آب

این یکی از اولین نشانه هایی است که نشان می دهد لوله فاضلاب شما مسدود شده است و شما دچار انسداد شدید شده اید. وقتی آب در وان، سینک یا توالت شما جمع می شود، صداهای غرغر یا صدای خش خش را می شنوید و ممکن است مدتی طول بکشد تا هر چیزی از آن خارج شود.

 

زهکشی کند

تخلیه آهسته حمام ممکن است به دلیل مسدود شدن موها در کانال حمام باشد و به راحتی با جوش شیرین و سرکه یا مار لوله کش برطرف شود. با این حال، اگر متوجه چندین زهکشی کند مانند سینک، توالت، و وان خود شوید، ممکن است با مشکل بزرگتری مواجه شوید. همچنین باید زیرزمین را نیز بررسی کنید زیرا آبی که تخلیه نمی شود باید جایی برود و ممکن است بر سایر وسایل لوله کشی مانند ماشین لباسشویی شما تأثیر بگذارد.

 

ریشه درختان

سیستم های لوله کشی در خانه شما همیشه توسط زباله مسدود نمی شوند. میتونه ریشه درخت باشه اگر در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنید که لوله‌های قدیمی از لوله‌های چدنی یا خاک رس ساخته شده‌اند، سیستم‌های ریشه یکی از بزرگترین دلایل مشکلات خط فاضلاب اصلی هستند. اگر درخت بزرگی در نزدیکی خط فاضلاب خود دارید، ریشه ها می توانند مشکل را ایجاد کنند. ممکن است برای بررسی بیشتر مشکل، بازرسی دوربین خط فاضلاب انجام شود .

 

هنگامی که خط فاضلاب شما پشتیبان گیری می شود چه باید کرد؟

اگر خط اصلی فاضلاب شما پشتیبان باشد، فاضلاب خام را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می کند و یک آشفتگی بدبو ایجاد می کند که در نهایت منجر به اضطراری لوله کشی می شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که آب را ببندید تا از بدتر شدن وضعیت جلوگیری کنید. ممکن است در نهایت حمام را با فاضلاب خام پر کنید، که برای سلامتی شما خطرناک خواهد بود و ممکن است به کف، فرش و موارد دیگر آسیب جدی وارد کند. اگر این اتفاق افتاد، بهتر است با یک لوله کش حرفه ای که با لوله کشی خانگی سروکار دارد تماس بگیرید. آنها قادر خواهند بود وضعیت را ارزیابی کنند و تعیین کنند که چه چیزی باعث ایجاد مشکل شده است.