سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین لوله بازکنی زنجان

پس تو گرفتگی داری؟ نگران نباش، این اتفاق می افتد! سینک ها به دلایل متعددی گرفتگی می کنند. هر چیزی از شستن غذا از روی بشقاب ها و گریس سفت شده گرفته تا اشیاء خارجی، مو و حتی باقی مانده صابون می تواند جریان آب را مسدود کند.

لوله بازکنی فوری

چندین تکنیک وجود دارد که می توانید قبل از تماس با یک لوله کش برای از بین بردن گرفتگی آن امتحان کنید. و شما خوش شانس! ممکن است در حال حاضر تمام آنچه برای رفع گرفتگی نیاز دارید داشته باشید.

 

قبل از شروع، ارزیابی کنید: آیا این یک انسداد جزئی است یا کاملاً مسدود شده است؟ اگر گرفتگی جزئی دارید، به این معنی است که حداقل می‌توانید کمی آب در زهکشی بریزید (حتی اگر کند باشد).

 

مطمئن شوید که قبل از استفاده از پیستون خود را آماده کرده اید تا در هر چیزی که ممکن است بیرون بیاورید پوشیده نشوید.

مطمئن شوید که قبل از استفاده از پیستون خود را آماده کرده اید تا در هر چیزی که ممکن است بیرون بیاورید پوشیده نشوید.

 

نحوه استفاده از پیستون

اگر به طور کامل گرفتگی دارید، یک پیستون توالت بردارید. (بله، برای سینک یا حمام شما اشکالی ندارد.) سینک خود را تا نیمه پر کنید (اگر وان حمام است، آن را حدود چهار یا پنج اینچ پر کنید).

 

ممکن است بخواهید خود را با یک حوله، یک لباس زشت یا یک کت بارانی بپوشانید زیرا ممکن است کثیف شود.

 

قبل از شیرجه زدن، مطمئن شوید که پیستون شما آب دارد. این بزرگ است! هنگامی که در حال غوطه ور شدن هستید، انرژی را از طریق لوله انتقال می دهید تا گرفتگی را از بین ببرید. اگر پیستون شما پر از هوا باشد، مقدار زیادی از این انرژی را از دست خواهید داد. اگر پیستون شما پر از آب باشد، تمام آن انرژی در آب باقی می‌ماند که نیروی بیشتری بر آن گرفتگی وارد می‌کند.

 

گام بزرگی بردارید:

 

زهکشی را با پیستون خود کاملاً بپوشانید.

برای حدود 35 ثانیه به سرعت فشار دهید و بکشید.

کار بعدی چیه:

 

اگر آب به آرامی شروع به تخلیه کرد، آب بیشتری اضافه کنید و به استفاده از پیستون ادامه دهید.

اگر آب به سرعت شروع به تخلیه کرد، این کار را کردید! صد امتیاز! به بخش تمیز کردن زهکشی خود بروید: «مراقبت و نگهداری از زهکشی بدون گرفتگی».

اگر تنها نتیجه‌ای که به دست آورده‌اید، زهکشی با حرکت آهسته است، اشکالی ندارد. چیزهای دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید! راه‌حل‌های زیر را ببینید: «با یک زهکشی نیمه مسدود چه کنیم».

اگر هنوز کاملاً مسدود است، یک مار تخلیه را امتحان کنید. مخصوصاً برای از بین بردن موها و انباشته شدن موها مفید است. به آن ضربه بزنید—ممکن است مجرای فاضلاب شما را به طور کامل پاک کند، اما سعی کنید حداقل گرفتگی را به اندازه کافی جدا کنید تا آب یا مواد شیمیایی تخلیه شود.

درمان های خانگی آسان برای گرفتگی مجرای فاضلاب

 

با زهکشی نیمه مسدود شده چه کنیم؟

 

اگر فاضلاب شما تا حدی مسدود شده است، چند راه حل مختلف وجود دارد که می توانید امتحان کنید. احتمالاً از قبل لوازم یکی از این داروهای خانگی را در آشپزخانه خود دارید!

 

رفع گرفتگی خود را انجام دهید: چون آب می خواهید، نه پول.

 

دیوید بلکول، CC-BY، از طریق فلیکر

 

مقداری آب داغ را در زهکشی بریزید

آب داغ می تواند بهترین دوست شما برای از بین بردن گرفتگی باشد، به خصوص اگر تجمع چربی باعث آن جانور شده باشد.

 

طرز تهیه آب داغ (آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست!):

 

آب قبل از ریختن آن در زهکش باید داغ باشد. آب سرد هر گونه گریس را بیشتر سفت می کند. اگر مدتی طول بکشد تا آب گرم از شیر شما خارج شود، این می تواند بلیط سختی باشد، زیرا نمی خواهید آب سرد یا ولرم بالای آبگیر بنشیند.

 

می‌توانید بزرگ‌ترین گلدانی را که دارید بردارید و در حین گرم شدن آن را زیر شیر آب قرار دهید. حتما آن را در یک زهکشی دیگر بریزید تا زمانی که آب گرم بگیرید.

 

با این حال، یک جایگزین عالی این است که یک ظرف آب را روی اجاق گاز گرم کنید. آب داغ را در زهکشی بریزید تا بتواند مقداری از آن کثیفی و هر گونه چربی سفت شده ای را که ممکن است در آن وجود داشته باشد ذوب کند. اگر به نظر می رسد که این روش برای گرفتگی کار می کند، این کار را ادامه دهید تا زمانی که تخلیه را پاک کنید!

 

پپسی و کوکاکولا هر دو برای پاکسازی فاضلاب عالی هستند.

 

Sean Loyless، CC BY 2.0، از طریق فلیکر

 

پپسی و کوکاکولا برای پاک کردن گرفتگی عالی هستند

پاپ (یا نوشابه‌های گازدار) مانند کوکاکولا یا پپسی می‌تواند کمک زیادی به حل کردن گرفتگی‌ها کند. آنها می توانند به خوبی از بین برنده گرفتگی شیمیایی تجاری استفاده کنند!

 

کوکاکولا یا پپسی با دمای اتاق را بگیرید و آن را در زهکشی بریزید. بگذارید حباب بزند یا دم بکشد و جادوی خورنده خود را برای یک یا دو ساعت انجام دهید. سپس با آب داغ بشویید.

 

چرا این کار می کند؟ پپسی حاوی اسید فسفریک است که اسیدی تر از آب لیمو است! این مواد در هنگام برداشتن ضایعات از زهکشی شما بسیار خوب است. حتی در حل کردن کلسیم موثر است!

 

شما می توانید عملاً هر چیزی را در خانه خود با یکی از سه چیز درست کنید: جوش شیرین، نوار چسب و سرکه. این بار، می توانید نوار را فراموش کنید!

 

جسیکا مولن، CC-BY، از طریق فلیکر

 

جوش شیرین و دوستان

بی کربنات سدیم (جوش شیرین) و کربنات سدیم (جوش‌شویی) هر دو برای برش چربی عالی هستند. علاوه بر اینکه پاک کننده های فاضلاب فوق العاده هستند، پاک کننده های عالی برای همه چیز هستند. می‌توانید برای جلوگیری از بدبو شدن یخچال، شستن لباس‌ها یا تمیز کردن هر چیزی که براق و جیرجیر است استفاده کنید. اگر لوله فاضلاب شما کمی بدبو است، جوش شیرین اولین چیزی است که می‌خواهید برای از بین بردن آن بو استفاده کنید.

 

برای از بین بردن گرفتگی، سه مخلوط مختلف سودا ارزش امتحان کردن را دارند.

 

جوش شیرین + سرکه

همه می‌دانند که جوش شیرین مخلوط با سرکه آتشفشان‌های بسیار خوبی ایجاد می‌کند، اما چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که گرفتگی‌ها را نیز از بین می‌برد. مقدار مساوی از جوش شیرین و سرکه سفید را در زهکشی بپاشید. اجازه دهید این حباب یک شب در زهکشی خود بماند و صبح آن را با آب داغ بشویید.

 

جوش شیرین + نمک

یک قسمت جوش شیرین را با یک قسمت نمک و چهار قسمت آب جوش مخلوط کنید. این مخلوط را در آبکش بریزید و بگذارید یک شب بماند. زهکشی خود را صبح با آب داغ بشویید.

کریستال های سودا/سودا شستشو

هر اسمی که می خواهید بگذارید، کربنات سدیم را می توانید در راهروی مواد شوینده فروشگاه مواد غذایی محلی خود پیدا کنید. آن را با مقدار مساوی آب داغ ترکیب کنید و بگذارید مخلوط در آبکش شما بماند. باز هم، این یک فعالیت یک شبه است که می‌خواهید آن را با آب گرم در صبح دنبال کنید.

 

حالا که به آرامی در حال اجرا است، با فاضلاب خود چه کار کنید!

 

هنگامی که سینک شما روان شد، با این مراحل همه چیز را به همین ترتیب حفظ کنید.

 

پل هیبرلین، CC BY-SA 2.0، از طریق فلیکر

 

مراقبت و نگهداری از زهکشی بدون گرفتگی

اکنون که از شر آن گرفتگی ناخوشایند خلاص شده‌اید، می‌خواهید لوله فاضلاب خود را تمیز و تمیز نگه دارید، بنابراین دیگر متخلف نیست.

 

 

هرگونه تلاش برای رفع گرفتگی را با تمیز کردن کامل سینک خود دنبال کنید. به یاد داشته باشید که سینک خود را تمیز و عاری از زباله نگه دارید. اگر زباله‌دان ندارید، قبل از اینکه بشقاب‌هایتان را در سینک بشویید، آن‌ها را خراش دهید.

 

از آنجایی که یک پاک کننده فوق العاده زهکشی ایجاد می کند، باقی مانده نوشابه را در زهکشی بریزید. این یک راه مطمئن برای جلوگیری از گرفتگی در آینده است.

 

 

حدود یک بار در هفته از مخلوط جوش شیرین و سرکه روی آبکش استفاده کنید. این مخلوط نه تنها تجمع چربی در لوله های شما را از بین می برد، بلکه به حفظ بوی خوب و طراوت اتاق نیز کمک می کند. با استفاده از محصولات خانگی مانند جوش شیرین در فاضلاب، نه تنها آشپزخانه ای با بوی تمیزتر خواهید داشت، بلکه هزینه غیرمنتظره (و استرس) تماس با لوله کش را نیز نخواهید داشت.

 

 

با آرزوی موفقیت در پاکسازی زهکشی و حفظ آن در همین راه!

 

این مقاله تا جایی که نویسنده می داند دقیق و درست است. محتوا فقط برای اهداف اطلاعاتی یا سرگرمی است و جایگزین مشاوره شخصی یا مشاوره حرفه ای در امور تجاری، مالی، حقوقی یا فنی نمی شود.

 

اگر تا به حال موفق به رفع گرفتگی لوله نشده اید به آدرس وبسایت زیر جهت اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

 

http://iranloole.parsiblog.com/