سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین لوله بازکنی زنجان

در خانه بدانید

همه ما می توانیم قبول کنیم که هیچ چیز بدتر از گرفتگی توالت نیست. هر گونه گرفتگی آزاردهنده ای است که ما معمولاً فوراً سعی می کنیم و آن را برطرف می کنیم، با استفاده از هر ابزار موقتی که در اطراف خانه پیدا می کنیم، تمام درمان های خانگی را که خودمان می دانیم برای گرفتگی لوله های فاضلاب که می شناسیم، امتحان می کنیم.

لوله بازکن

همه ما شنیده‌ایم که صدای غرغر مانند سینک آشپزخانه ما گلو درد دارد. این نشانه آن است که فاضلاب خانه شما نیاز به تمیز کردن عمیق دارد. قبل از اینکه به تمیز کردن برسیم، باید بدانیم که چگونه گرفتگی لوله را پاک کنیم و گرفتگی را برطرف کنیم. گرفتگی در سینک آشپزخانه نوع متفاوتی از گرفتگی است که در توالت حمام اتفاق می افتد و برای حل مشکل لوله کشی به ابزار و روش های مختلفی نیاز دارد.

 

با این حال، ما نقش آقا یا خانم را بازی می کنیم که آن را درست کند، لوله کش کوچکی را که فکر می کنیم در درون خود داریم احضار می کنیم. می خواهی یک راز را بدانی؟ حقیقت این است که ما قادر به رفع گرفتگی، تمیز کردن و نگهداری هر گونه فاضلاب در خانه های خود بدون هزینه اضافی یک لوله کش حرفه ای هستیم. راه حل این است که گام به گام درمان خانگی گرفتگی زهکشی را دنبال کنید تا آب شما در کمترین زمان به جریان بیفتد.

 

زهکش های اصلی خانه شما هر کدام چالش های خاص خود را دارند

از آشپزخانه گرفته تا حمام، گاراژ و اتاق لباسشویی، اتاق های زیادی در خانه شما وجود ندارد که زهکشی نداشته باشد. در جاهایی که زهکشی وجود دارد، گرفتگی وجود دارد و در جایی که گرفتگی وجود دارد، پاک کننده های زهکشی مانند Liquid Plumr خیلی عقب نیست. مشکل این است که برخی از محصولات پاک کننده زهکشی می توانند بیشتر از اینکه به لوله های سیستم لوله کشی شما آسیب برسانند، به لوله های سیستم لوله کشی شما آسیب وارد کنند و این یک پاک کننده تخلیه مناسب همه نیست. نگران نباشید، راه‌حل‌هایی برای گرفتگی فاضلاب وجود دارد که می‌تواند شما را از خرید پاک‌کننده‌های شیمیایی فاضلاب مانند Liquid Plumr نجات دهد، بنابراین می‌توانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

 

چه چیزی توالت شما را مسدود می کند: علل رایج و کارهایی که باید قبل از تماس با لوله کش انجام دهید

بیایید با زهکشی کند در حمام خود مقابله کنیم. برخی از علل رایج گرفتگی در سینک حمام، توالت، دوش و وان ما چیست؟ از چه نوع پاک کننده زهکشی می توانیم استفاده کنیم و از چه ابزارهایی برای پاک کردن گرفتگی ها استفاده کنیم.

 

همه ما سعی کرده‌ایم سیفون توالت را بشوییم و به جای مارپیچ معمولی آب که دستمال توالت را فشار می‌دهد و هدر می‌رود، هیچ حرکتی نمی‌بینیم یا بدتر از آن، آب شروع به بالا رفتن می‌کند. خبر بد و در عین حال بدیهی این است که گرفتگی توالت دارید و سیفون کشیدن، گرچه معمولاً پاسخ، دیگر کمکی نمی کند. اگر آب به بالا آمده یا حتی سرریز شده باشد، تا این لحظه برای استفاده از پیستون خیلی دیر شده است. ممکن است بخواهید از تماس با لوله کش خودداری کنید، زیرا راه های بسیار موثرتری برای رفع گرفتگی توالت وجود دارد و با تعمیر و نگهداری منظم می توانید از تکرار این گرفتگی ها جلوگیری کنید.

 

در اینجا چیزی است که متخصصانی مانند آقای Rooter Plumber می گویند که شایع ترین دلایل گرفتگی توالت است. دلایل واضح تری مانند دستمال توالت بیش از حد و اجسام خارجی وجود دارد و همچنین دلایلی وجود دارد که کمتر شناخته شده اند.

 

 

 

لکه آب سخت دقیقاً چیست؟

به زبان ساده، آب سخت دارای غلظت بالایی از مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم محلول در منبع آب شما است. مشکل آب سخت این است که هنگامی که این مواد معدنی کلسیف می شوند (سخت می شوند)، یک ماده سفید رنگ در لوله های تخلیه توالت ایجاد می کنند که حذف آن بسیار دشوار است. این باعث انسداد می شود که زباله های معمولی نمی توانند از آن عبور کنند که منجر به گرفتگی توالت می شود.

 

بهترین راه حل های شناخته شده برای خلاص شدن از شر گرفتگی های آب سخت، ابزاری نیستند که هر روز وسایل خانه مانند سرکه هستند:

 

شما می توانید از انواع مختلف سرکه استفاده کنید: سرکه سفید، سرکه سیب یا هر چیزی که در دست دارید. اگر این انواع کار را انجام ندادند، به خرید سرکه تمیزکننده توجه کنید، زیرا اسیدی تر است و رسوبات کلسیم و آهک را خیلی سریعتر از بین می برد.

 

چگونه می توانید از شر لکه های آب سخت خلاص شوید

مقداری سرکه را در یک بطری اسپری بریزید و آن را روی هر سطحی که لکه‌های آب سخت پیدا کردید بمالید.

بگذارید 5 تا 15 دقیقه بماند تا به سرکه زمان دهد تا مواد معدنی موجود در لکه سفید گچی را تجزیه کند. حوله های کاغذی را اشباع کنید و آن را روی سطوح بزرگتر مانند در و دیوار دوش خود بمالید.

اگر دیدید شروع به خشک شدن کرد دوباره آن را اسپری کنید. باید اشباع بماند.

پس از خیساندن، سطح تحت درمان را با یک مسواک تمیز کنید. ( برای سطوح بزرگتر توصیه می شود از برس با موهای بزرگتر استفاده کنید).

در مورد لکه‌هایی که نمی‌توانید مانند لکه‌هایی که در لوله‌های توالت شما ایجاد می‌شوند، ببینید، روش سرکه کمی متفاوت است اما هنوز کاملا طبیعی و بهترین رفع گرفتگی توالت است.

 

چگونه یک توالت را از آب سختی که نمی‌بینید، گرفتگی کنید.

یک درپوش سرکه سفید مقطر را در لوله سرریز توالت بریزید. (این در مخزن توالت قرار دارد.

اجازه دهید حداقل 30 دقیقه قبل از شستشو بماند.

 

 

زمان آن رسیده است که لوله های خراب خود را توسط افراد حرفه ای تعویض کنید

دلایل زیادی برای خراب شدن لوله های خط تخلیه شما وجود دارد. استفاده از مواد شیمیایی خشن موجود در پاک کننده های تخلیه روزانه شما مانند Liquid Plumr، لوله های شما را از بین می برد. آنها می توانند به دلیل بارندگی شدید، تغییر شدید دما، فرسودگی و پارگی منظم یا فقط داشتن لوله های قدیمی ترک بخورند، بشکنند و حتی فرو بریزند. هنگامی که وقفه ایجاد می شود، باعث کاهش سرعت تخلیه توالت و گرفتگی آن می شود.

 

این کمی کمتر رایج است و به خوبی خارج از محدوده کاری است که می توانید در خانه انجام دهید. این زمان برای تماس با یک شرکت برای خدمات حرفه ای است، زیرا در صورت آسیب دیدن لوله توالت، به احتمال زیاد به تعمیر یا تعویض لوله توالت خود نیاز خواهید داشت. در منطقه کانکتیکات واقع شده اید و نیاز به تمیز کردن، تعمیر یا تعویض زهکشی دارید؟ با معتبرترین شرکت تماس بگیرید. مراقبت از فاضلاب و تخلیه همه چیز و شستشوی برقی برای برآورد رایگان.

 

آیا یک شی خارجی در توالت گیر کرده اید؟

این ممکن است اولین دلیلی باشد که اکثر مردم نیاز دارند یا نیاز به تماس با یک لوله کش حرفه ای دارند. ما می دانیم که تصادفات اتفاق می افتد و گاهی اوقات مواردی مانند اینکه کودک شما اسباب بازی های خود را برای سرگرمی بیرون می کشد یا چیزی به داخل توالت می افتد و ناآگاهانه آب می گیرد می تواند باعث گرفتگی توالت شما شود.

 

با این حال، این فقط بچه ها مقصر نیستند، زیرا بزرگسالان زیادی نیز وجود دارند که بسیاری از اشیاء را که نباید شسته شوند، شستشو می دهند. به عنوان مثال: دستمال مرطوب کودک، محصولات بهداشتی زنانه، توپ های پنبه ای، سایر محصولات کاغذی مانند دستمال کاغذی و حتی مو. اینها همه محصولاتی هستند که باید دور ریخت.

 

گام به گام: چگونه یک اسباب بازی را از توالت بیرون بیاوریم:

آب را از کاسه توالت خارج کنید: آب کاسه توالت را با یک فنجان یا ظرف قابل استفاده مجدد یا یکبار مصرف خارج کنید، اما مطمئن شوید که آب کافی در کاسه بگذارید تا پیستون را که بعداً به آن نیاز خواهید داشت بپوشاند.

اگر می‌توانید آن را در آبکش ببینید، انتهای اسباب‌بازی را بگیرید و بیرون بکشید: اگر می‌توانید اسباب‌بازی را ببینید اما نمی‌توانید آن را بگیرید، ممکن است بخواهید از یک آویز سیمی قدیمی یا شی قلاب‌دار دیگری برای ماهیگیری استفاده کنید. اسباب بازی یا شی را خارج کنید

توالت را غوطه ور کنید: اگر اصلاً جسم را نمی بینید، وقت آن است که از پیستون مطمئن خود کمک بگیرید. با دادن چند ضربه خوب معمولاً جسم از جای خود خارج می شود و آن را به داخل زهکشی می فرستد.

نحوه استفاده از مارپیچ توالت یا مار برای باز کردن گرفتگی توالت: مارپیچ را داخل توالت در داخل فاضلاب قرار داده و شروع به پیچیدن کنید. این نوع حرکت برای کمک به جابجایی جسم یا گرفتن آن است تا بتوانید آن را بیرون بکشید.

می توانید یک پاک کننده فاضلاب را امتحان کنید: ممکن است بخواهید این روش را در مواقعی امتحان کنید، اسباب بازی ممکن است در دستمال توالت و سایر زباله ها گیر کند، در نتیجه یک گرفتگی ایجاد کند، جریان آب را آنطور که باید مسدود کند و باعث کندی تخلیه شود. اگر باید از پاک کننده فاضلاب استفاده کنید، توصیه می کنیم از یک پاک کننده کاملا طبیعی مانند Green Gobbler استفاده کنید که نه تنها بی بو است، بلکه غیر سوزاننده و خورنده است، بنابراین استفاده از آن با سیستم های سپتیک بی خطر است.

 

 

بله درست است! حتی دستمال توالت هم می تواند توالت شما را مسدود کند

این ممکن است تعجب آور نباشد، اما چیزی مانند استفاده بیش از حد دستمال توالت وجود دارد. برخی از سرسخت ترین گرفتگی ها ناشی از استفاده بیش از حد از دستمال توالت است. این وسیله ای است که می تواند و باید در توالت فرو رود، اما مقدار زیاد آن قطعاً باعث مسدود شدن مجرای فاضلاب توالت می شود.

 

یک پیستون ممکن است همیشه گرفتگی توالت را باز نکند، اما در اینجا یک راه حل با چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید قبل از تماس با یک لوله کش حرفه ای امتحان کنید.

 

بیایید همه ابزارها و مواد مورد نیاز خود را دریافت کنیم:

یک قابلمه آب جوش

1 فنجان جوش شیرین

1 فنجان سرکه.

در اینجا نحوه حل کردن گرفتگی دستمال توالت آورده شده است:

جوش شیرین را داخل کاسه توالت بریزید

سپس سرکه را بریزید (فقط هر بار مقدار کمی بریزید تا باعث سرریز شدن توالت نشود). مخلوط جوش شیرین و سرکه باید شروع به وز کردن و حباب زدن کند.

اجازه دهید حدود 20-30 دقیقه دم بکشد و حباب بزند

هنگامی که دیدید آب در کاسه شروع به پایین آمدن می کند، اکنون می توانید در قابلمه آب گرم را بریزید که باید دستمال توالت را بشکند و به آن اجازه دهد تا در فاضلاب برود.

گرفتگی های مشابه، زهکشی های مختلف: سینک حمام، وان و دوش

 

 

دست در دست توالت شما سینک حمام شماست. ما بسیاری از فعالیت های روزانه را در وان و دوش هایمان انجام می دهیم که در سینک هایمان انجام می دهیم. ما روزانه دست ها و صورت خود را می شوییم و دندان های خود را مسواک می زنیم. دوش گرفتن بعد از بازی فوتبال یا فوتبال گل آلود، شستن موهایتان، شستن پاها. همه این فعالیت‌های منظم می‌توانند به گرفتگی‌های بسیار سخت در لوله‌های حمام شما کمک کنند.

 

سینک های حمام ما گاهی اوقات در مورد گرفتگی بدترین شرایط را پشت سر می گذارند و تقریباً هیچ چیز از فاضلاب حمام یا وان نیفتاده است. فقط به این دلیل که شسته می شود، به این معنی نیست که برای همیشه از بین رفته است. یک صابون برای تمیز کردن بسیاری از چیزها طراحی شده است. ما صابون برای دندان داریم: خمیر دندان، صابون برای صورت و بدن و حتی اسکراب. تمام چیزهایی که شسته ایم ما را تمیز می کند اما منجر به کثیف شدن چیز دیگری می شود. بیایید فقط به همه چیزهایی فکر کنیم که در فاضلاب سینک حمام و حمام ما فرو می روند:

 

 

ما موهایمان را دوست داریم، اما درن های شما اینطور نیست.

آیا مجرای حمام شما با مو مسدود شده است؟ کاملاً ممکن است. احتمالاً تا روزی که مجبور به تمیز کردن مجرای وان حمام هستید، هرگز نمی‌دانستید که موهای زیادی دارید. حتی اگر هر روز موهای خود را برس نزنید، موهای شما می ریزد و گاهی اوقات در سینک حمام می ریزد. وقتی موهای خود را شستید، چگونه موها را از زهکشی خارج می کنید؟ ما معمولاً هرگز به باز کردن آب و شستن تارهای مویی که از زهکشی ریخته‌ایم فکر نمی‌کنیم، اما راهی برای جلوگیری از پایین رفتن موها وجود دارد. می توانید از موگیر استفاده کنید. این دقیقاً به این منظور اختراع شد که موهایی که از مجرای فاضلاب می ریزند به حداقل برسد.

 

نحوه استفاده: سه بهترین ابزار برای رفع گرفتگی مجرای وان حمام

مار لوله کشی صاحب خانه - این می تواند برای از بین بردن بسیاری از گرفتگی های مختلف در لوله ها و فاضلاب خانه شما استفاده شود، اما برای کمک به رفع گرفتگی موهای گیر کرده در فاضلاب سینک، وان و دوش حمام بسیار محبوب است. کشور. می توانید با برداشتن یک رخت آویز سیمی قدیمی، آن را تا جایی که ممکن است صاف کنید، خم کنید، و مطمئن شوید که یک قلاب در یک انتها دارد. این نسخه‌های خانگی نیز می‌توانند کار کنند، اما نه به خوبی یک مار حرفه‌ای صاحب خانه که در اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌توانید پیدا کنید و به ضرر شما نباشد. شما تعجب خواهید کرد که چگونه شما و کانال مسدود شده تان بدون آن زندگی کرده اید.

یک پیستون - نه تنها برای گرفتگی توالت شما مفید است. فقط پیستون خود را روی لوله فاضلاب قرار دهید و وان خود را با آب پر کنید تا جایی که پایه پیستون را بپوشاند. ترکیبی از هوای زیر پیستون و آب بالا باید فشار لازم برای کمک به شکستن گرفتگی ها را ایجاد کند. پس از غوطه ور شدن، آب داغ را روشن کنید تا باقیمانده زباله ها شسته شود.

پاک کننده تخلیه غیر سمی (پاک کننده تخلیه آنزیمی) - پاک کننده تخلیه شیمیایی منظم ممکن است گزینه ارزان تری باشد، اما یک گزینه غیر سمی نه تنها در دراز مدت به لوله های شما کمک می کند، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار بهتر است. مخلوط جوش شیرین و سرکه یک راه طبیعی عالی برای رفع گرفتگی بیشتر لوله ها و تمیز کردن زهکشی عمیق است.

 

 

نکن:

موهای خود را در زهکشی آبکشی کنید

محصولاتی مانند دستمال مرطوب کودک، محصولات بهداشتی زنانه، حوله کاغذی یا گلوله های پنبه ای را در توالت بشویید. این محصولات برای حل شدن و ورود به سیستم فاضلاب قرار ندارند.

انجام دادن:

محصولات کفتار زنانه و غیره خود را در زباله ها دور بریزید.

پس از هر دوش گرفتن، سبد تخلیه را تمیز کنید

در اینجا توضیح می دهیم که چگونه کف صابون فاضلاب شما را مسدود می کند

من مطمئن هستم که باقی مانده های سفیدی را که روی دیوارهای دوش شما جمع می شود، دیده اید. پس از یک تمیز کردن عمیق، شما راضی هستید که تمام کف صابون را شسته اید اما فاضلاب شما هزینه آن را می پردازد. با شسته شدن، جامد می شود و به دو طرف لوله ها می چسبد و باعث انسداد می شود.

 

شش گام ساده برای خلاص شدن از شر کف صابون

یک فنجان جوش شیرین را به حدود 1/4 تا 1/3 فنجان سرکه اضافه کنید. (این مخلوط باید حالت خمیری داشته باشد)

بگذارید کف کند.

با استفاده از اسفنج برای افزودن خمیر به وان یا سینک، اطمینان حاصل کنید که به همان اندازه که نیاز است به مناطقی که بیشتر آسیب دیده اند اضافه کنید.

اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه روی وان یا غرق شود.

با استفاده از یک برس، تمام ناحیه را همیشه با حرکات دایره ای بشویید.

در صورت لزوم آبکشی کرده و تکرار کنید.

نکن:

شامپو یا صابون را در زهکشی بریزید. رها کردن صابون از لوله فاضلاب یک روش معمول است که موها گیر کرده و مجرای وان و سینک شما را مسدود می کند.

انجام دادن:

از رسوب زدا یا نرم کننده آب استفاده کنید. رسوب زدا در جلوگیری از گرفتگی ناشی از رسوبات آب سخت عالی هستند.

از مواد خانگی مانند جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. این باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

روی نصب نرم‌کننده آب سرمایه‌گذاری کنید (اگر کف صابون مدام مجرای شما را مسدود می‌کند. نصب نرم‌کننده آب، آب سخت را با اضافه کردن نمک به آب حذف می‌کند و در نهایت ترکیب طبیعی آن را تغییر می‌دهد. لطفا توجه داشته باشید: جرم‌گیر نیز باید باشد. نصب شده برای رسوب زدایی لوله ها قبل از استفاده از سیستم نرم کننده آب.

چگونه شن، خاک و زباله لوله های شما را مسدود می کند

نقاشان و کارگران ساختمانی احتمالاً گرفتگی‌ترین وان‌هایی را دارند که می‌توانید تصور کنید، اما حتی دوش‌های روزانه که تمام مرطوب‌کننده‌ها، روغن‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برند، می‌توانند به سرعت مجرای وان و سینک حمام شما را پر کنند. بقایای رنگ و گل خشک شده ممکن است در وان شسته شود، اما در مجرای فاضلاب گیر می کند. همه موارد فوق چه به صورت جداگانه یا ترکیبی می توانند باعث ایجاد گرفتگی شوند که تمیز کننده معمولی تخلیه ممکن است نتواند آن را برطرف کند.

در اینجا نحوه خلاص شدن از شر خاک و زباله های شنی آمده است

مرحله 1: یک کتری یا قابلمه آب را بجوشانید و آب جوش را در آبکش بریزید

مرحله 2: جوش شیرین یک بار دیگر کمک می کند. جوش شیرین را بیرون بیاورید، 1/2 فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید و بگذارید چند دقیقه بماند.

مرحله 3: 1 فنجان سرکه را به 1 فنجان آب بسیار داغ اضافه کنید، مخلوط مایع اکنون را روی جوش شیرینی که در سینک است بریزید. این به از بین بردن کثیفی در فاضلاب شما کمک می کند.

مرحله 4: لوله فاضلاب را با یک پلاگین بپوشانید و بگذارید 10 دقیقه بماند

مرحله 5: یک کتری دیگر آب را بجوشانید و آن را در آبکش بریزید تا همه چیز آبکشی شود

 

 

نکن:

به یک زهکش کاملا مسدود آب اضافه کنید – اگر آب راکد سینک یا وان شما اصلا تخلیه نمی شود، بدترین کاری که می توانید انجام دهید اضافه کردن آب بیشتر است. علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، فشار آب اضافه شده انسداد را برطرف نمی کند.

از درپوش / صافی غفلت کنید - درپوش ها و صافی ها قسمت های مشکل ساز رایج در سینک های حمام هستند، زیرا مو به راحتی می تواند دور صافی بپیچد و کف صابون را به دام بیندازد. فراموش نکنید که درپوش را بردارید و آن را تمیز کنید.

غوطه ور شدن با نیروی شدید - اگر شیرجه زدن منظم کار را انجام نمی دهد، وقت آن رسیده است که راه حل دیگری پیدا کنید.

مارپیچ را عمیق‌تر در درن ببندید- وقتی به انسداد برخورد کرد، دیگر نیازی به فشار دادن آن نیست. باید به آرامی آن را بیرون بکشید.

انجام دادن:

همیشه ابتدا یک پیستون را روی گرفتگی های سبک امتحان کنید

زهکش را مار کنید - صافی سینک را بردارید و نوک دهانه را در لوله فرو کنید و میل لنگ دستی را بچرخانید که کابل سیم را آزاد می کند. تا زمانی که احساس مقاومت کنید، مقدار بیشتری از مار را در زهکش تغذیه کنید. این نشانگر این است که شما به گرفتگی رسیده اید. مارپیچ را بچرخانید تا انسداد از بین برود.

هر چیزی که سینک آشپزخانه شما را مسدود می کند

وقتی از سر کار به خانه برمی گردید، اگر اولین جایی که می روید حمام شما نیست، به احتمال زیاد آشپزخانه شماست. این دو اتاق علایق مشترکی دارند. هر دوی آنها سینک دارند که در آن می توانید و اغلب دست های خود را بشویید. حتی مطالعات نشان می دهد که یک فرد معمولاً بین 30 دقیقه تا 2 ساعت را در سینک آشپزخانه می گذراند، احتمالاً بیشتر در طول تعطیلات یا اگر طرفدار سرگرمی هستید.

 

 

 

از پوست‌های سیب‌زمینی، روغن مرغ سرخ‌شده و روغن بیکن در طول آماده‌سازی غذا گرفته تا تمام غذاهایی که از بشقاب داخل زباله‌ها خراشیده نمی‌شوند و متوجه می‌شوند که از دفع زباله‌ها دور می‌شوند. می توانید از مواد غذایی و مواد زیر به دلیل گرفتگی فاضلاب در آشپزخانه خود تشکر کنید:

 

چگونه چربی، روغن و گریس سینک آشپزخانه شما را مسدود می کند

فقط به این دلیل که وقتی آن را در زهکشی می‌ریزید مایع است، به این معنی نیست که به همین شکل باقی می‌ماند. آیا تا به حال به خانه برگردید و یک ماهیتابه چربی بیکن را که از صبحانه روی اجاق گذاشته بودید؟ به نظر متفاوت است زیرا وقتی این مایعات سرد می شوند، سفت می شوند و باعث می شوند سینک آشپزخانه شما مسدود شود.

 

 

 

نکن:

آن را در زهکشی آشپزخانه یا توالت قرار دهید. این می تواند باعث آسیب جدی شود و به دلیل خنک شدن و چسبیدن آن به کناره های لوله ها، صدمات زیادی به بار می آورد.

انجام دادن:

آب جوش را در زهکشی بریزید

از پیستون استفاده کنید

روغن یا چربی اضافی و یا باقیمانده آن را در ظرفی در بسته کنار بگذارید و فریز کنید و دور بیندازید.

نفرین تفاله های قهوه و نشاسته ای که در آشپزخانه شما را مسدود می کند

ساخت مهم ترین وعده غذایی روز و همه ناهار و شام مورد علاقه ما. نشاسته لوبیا، ماکارونی، سیب زمینی و برنج چهار عامل تکراری اصلی هستند که باعث مسدود شدن زهکشی آشپزخانه شما می شوند.

نکن:

آن را در محل دفن زباله قرار دهید. نشاسته هایی مانند آرد می توانند به خمیر تبدیل شوند و انسداد آن را سخت کند. این قطعات عالی برای استفاده در کمپوست هستند

انجام دادن:

از استفاده از Liquid Plumr خودداری کنید و مسیر طبیعی تری را برای تخلیه آب ساکن در سینک آشپزخانه خود انتخاب کنید.

ذرات غذایی دیگری وجود دارد که برای دفع زباله در نظر گرفته نشده است

باور کنید یا نه، غذاهایی وجود دارند که نباید در زباله دانی فرو بروند. غذاهای رشته ای مانند کرفس می توانند تیغه های دفع زباله شما را خراب کنند.

 

نکن:

ضایعات غذایی مانند پوست سیب زمینی، تخم مرغ، استخوان و حفره های میوه را در محل دفن زباله بریزید. آنها خیلی سخت هستند و به زباله های شما آسیب می رسانند و شما را به سمت تعمیر یا تعویض سوق می دهند.

انجام دادن:

از درپوش تخلیه استفاده کنید - حتی برای سینک در آشپزخانه. آنها معمولا با سینک می آیند و به دلیلی آنجا هستند.

تفاله صابون - هر جا که دستان خود را بشویید، معمولاً نوعی صابون وجود دارد و بسیاری از صابون ها از چربی ساخته می شوند. ممکن است تمیز شوید، اما چربی حاصل از صابون‌ها به همراه روغن و باقی مانده‌های غذا به مرور زمان جمع می‌شود و مجرای فاضلاب شما را مسدود می‌کند.

 

در اینجا چیزی است که ما تاکنون می دانیم: چگونه مانند یک حرفه ای انسداد را باز کنیم و تمیز کنیم

 

تمیز کردن زهکشی می تواند سخت باشد، اما با پاک کننده های فاضلاب مناسب و تعهد شما به پیروی از بایدها و نبایدهای تعمیر و نگهداری منظم، می توانید زهکشی تمیزی داشته باشید که همیشه آرزویش را داشتید. می‌توانید با پارگی‌های سرسخت خداحافظی کنید، زیرا کمی هر روز کمک زیادی به تمیز کردن کمتر در پایان ماه می‌کند.

 

پیستون و برس توالت فراتر از لوازم حمام هستند و دلیل خوبی وجود دارد که آنها وسایل دائمی در حمام شما هستند. مار تخلیه ابزار لوله کشی عالی است که تقریباً همیشه گرفتگی سینک و همچنین وان شما را باز می کند.

 

ریختن روغن، گریس، چربی و صابون در هر زهکشی راه مطمئنی برای ایجاد گرفتگی و آسیب رساندن به لوله است. آنها را باید در ظرف یکبار مصرف ریخته و بیرون انداخت. خراش دادن بیشتر غذا در سطل زباله یا زباله و شستشوی مناسب بشقاب ها، قابلمه ها و ماهیتابه ها قبل از قرار دادن آن در ماشین ظرفشویی می تواند شما را از این تصور که باید آن را تعویض کنید، نجات دهد.

 

مهم این است که مانند یک حرفه ای از مواد شیمیایی برای تمیز کردن استفاده کنید، بلکه به این موضوع می پردازد که چه چیزی استفاده می کنید، چگونه از آن استفاده می کنید و مهمتر از همه اینکه چند بار تمیز می کنید. شما نیز می‌توانید با استفاده از آب جوش، جوش شیرین و سرکه، زهکش‌های تمیزی داشته باشید، سه دستگاه تمیزکننده فاضلاب خانه که حتی نمی‌دانستید به زهکشی نیاز دارید.