سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین لوله بازکنی زنجان

بدون پیستون

وقتی توالت شما مسدود می شود، کاملاً طبیعی است که به دنبال آن فلاش پانیک بروید، اما از اهرم فلاش فاصله بگیرید! این اغلب اولین غریزه ماست، اما سیفون‌شویی مکرر و دیوانه‌کننده احتمالاً فقط توالت شما را آب می‌کند. روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید به تنهایی (با یا بدون پیستون) برای رفع گرفتگی‌های توالت‌هایی که نیازی به لوله‌کش ندارند، امتحان کنید. برای شروع، یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید و مطمئن شوید که منبع آب را در صورت نیاز به محدود کردن سریع جریان آب قرار داده اید.

لوله بازکنی

رول کاغذ توالت به سمت چپ در پس زمینه آبی

فهرست مطالب

چه چیزی باعث گرفتگی می شود؟

نحوه باز کردن گرفتگی با پیستون

نحوه رفع گرفتگی با محلول های پاک کننده

چگونه با مار توالت گرفتگی را باز کنیم؟

چه زمانی با یک متخصص تماس بگیرید

چه چیزی باعث گرفتگی می شود؟

بسیار شبیه فاضلاب سینک آشپزخانه شما ، لوله های فاضلاب توالت نیز ممکن است مسدود شوند. مقصرهای معمول زباله، یک شی یا حتی دستمال توالت هستند که همگی می توانند در فاضلاب گیر کنند. 

 

به زیر سینک آشپزخانه یا حمام خود نگاه کنید، لوله‌ای را می‌بینید که در آن خم شده است که زباله و آب را می‌برد. به آن p-trap می گویند (آن خمش u به اضافه لوله مستقیمی که به سمت آن منتهی می شود شبیه حرف P در کنارش است). همین شکل در ظروف چینی تشکیل دهنده توالت شما گنجانده شده است، بنابراین تجسم کنید که وقتی می خواهید گرفتگی را از طریق تله توالت بیرون بکشید، سعی می کنید گرفتگی را از طریق خمیدگی حرکت دهید، درست مانند فشار یک فلاش. توالت شما به طور منظم کار می کند.

 

نحوه باز کردن گرفتگی با پیستون

یک پیستون خوب در اینجا مهم است: مطمئن شوید که پیستون شما یا زنگوله‌ای شکل است یا با یک امتداد استوانه‌ای تاشو در پایین. شکل‌های استاندارد پیستون فنجانی هیچ لطفی به شما نمی‌کنند، زیرا مکش کافی ایجاد نمی‌کنند. بعلاوه، اگر قطعه اکستنشن را تا کنید، یک پیستون فنجانی استاندارد خواهید داشت که می توانید از آن در سینک یا زهکشی وان استفاده کنید.

 

پیستون خود را زیر آب داغ بگذارید تا لاستیک نرم شود. این به ایجاد یک مهر و موم قوی کمک می کند.

 

پیستون را طوری وارد کنید که دهانه تله توالت را کاملاً بپوشاند و در حالت ایده آل آن را کاملاً در آب فرو کنید. این مهر و موم را در طول غوطه وری خود حفظ کنید.

 

به آرامی فرو رفتن توالت را شروع کنید، زیرا چند دور اول بیشتر هوا خواهد بود و شما به دنبال استفاده از نیروی آب برای از بین بردن گرفتگی هستید. 

 

اکنون، واقعاً آن را دنبال کنید: تا جایی که می توانید به پایین فشار دهید و سپس به شدت بالا بکشید. این کار را هر چند بار که برای تخلیه موفقیت آمیز توالت نیاز دارید تکرار کنید - و صبور باشید. ممکن است چند دور 15-20 فرو رفتن خوب طول بکشد تا نتایج را ببینید. 

 

شستشو دهید تا بررسی کنید که توالت یک بار دیگر به طور معمول تخلیه می شود. اگر اینطور نیست، گرفتگی ممکن است نیاز به فرو رفتن بیشتر داشته باشد.

 

تکرار رول های کاغذ توالت در پس زمینه صورتی

نحوه رفع گرفتگی با محلول های پاک کننده

اگر فرو رفتن جواب نداد، می توانید چند محلول تمیزکننده ساده را امتحان کنید تا گرفتگی را از بین ببرید. صابون ظرفشویی می‌تواند به روغن‌کاری زهکشی کمک کند تا گرفتگی آزادانه حرکت کند، در حالی که جوش شیرین و سرکه می‌توانند به شکستن گرفتگی کمک کنند.

 

آب و صابون

نصف فنجان صابون ظرفشویی را به کاسه توالت اضافه کنید و بگذارید 10 دقیقه بماند.

 

بشویید تا ببینید آیا صابون گرفتگی را پاک کرده است یا خیر. 

 

اگر صابون ظرف کار را انجام نداد، آب داغ اضافه کنید. آب را تقریباً از سطح کمر به داخل بریزید - این به ایجاد فشار کمک می کند و همراه با صابون ظرف، گرفتگی را از بین می برد. توجه: آب جوش اضافه نکنید زیرا ممکن است چینی را ترک کند. آب گرم خروجی وان دمای ایده آل است. 

 

آب را بشویید تا دوباره بررسی کنید که توالت به طور معمول تخلیه می شود.

 

 

اطمینان حاصل کنید که کاسه توالت تا نیمه از آب پر شده است. در صورت لزوم آب را اضافه یا حذف کنید - این کار به جلوگیری از سرریز شدن محلول در هنگام وز کردن محلول کمک می کند.

 

  • 1 فنجان جوش شیرین را به کاسه اضافه کنید.
  • به آرامی 1 فنجان سرکه (سفید یا سیب) بریزید و محلول شروع به وزیدن می کند.
  • بگذارید 20 دقیقه بماند، سپس توالت را بیرون بکشید. 

 

بررسی کنید که توالت یک بار دیگر به طور معمول تخلیه می شود. اگر توالت هنوز تخلیه نمی کند، می توانید این روند را چند بار دیگر تکرار کنید یا اجازه دهید محلول یک شب بماند.

 

دستمال توالت رول نشده در پس زمینه آبی کودک

چگونه با مار توالت گرفتگی را باز کنیم؟

مار توالت یک کابل فلزی بلند است که شما آن را به داخل تله توالت می‌پیچید تا یا موادی که باعث گرفتگی می‌شود را بگیرید یا با فشار وارد کنید. کلمات توالت مار و مارپیچ توالت را می شنوید که به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که این ابزارها با یک مار لوله کشی معمولی متفاوت هستند زیرا دارای یک پوشش لاستیکی محافظ در اطراف فلز هستند. فلز روی یک مار که به طور خاص برای توالت طراحی نشده است می تواند به چینی آسیب برساند - به همین دلیل است که هرگز نباید از رخت آویز سیمی به عنوان یک مار توالت موقت استفاده کنید. دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید یا راهنمای گام به گام ما را برای رفع گرفتگی با مار توالت دنبال کنید.

 

چه زمانی با یک متخصص تماس بگیرید

اگر توالت هنوز به طور معمول سیفون نمی‌شود یا استفاده از مار راحت نیست، وقت آن است که با یک لوله‌کش تماس بگیرید. اگر لوله‌کشی استخدام می‌کنید و با روش‌های بالا مشکلی داشتید، از آنها بخواهید برخی از اصول اولیه را به شما نشان دهند، مثلاً کجا آب را قطع کنید، تا اگر بار دیگر گرفتگی گرفتید، دوباره امتحان کنید.

 

 

خانه های ییلاقی اتاق های خصوصی را در خانه های مشترک ارائه می دهد که مقرون به صرفه تر از گزینه های مسکن انفرادی در همان محله ها هستند. وای فای، خدمات شهری، و نظافت ماهانه قبل از نقل مکان تنظیم شده است تا زندگی مشترک یکپارچه باشد. Bungalow همچنین دارای یک تیم تعمیر و نگهداری اختصاصی است که زمانی که خودتان سعی در عیب یابی مشکلات خانگی داشته اید، در کنار شما هستند، اما باید با یک متخصص تماس بگیرید. یک خانه ییلاقی در نزدیکی خود پیدا کنید.